نمایندگی رسمی و انحصاری کپسول اطفا حریق پودری خودکار آویزان کاسه ای

_
Photo-etfa
  • Hang Fire Extinguisher Series
  • Fire extinguisher Accessories Series
  • Car Engine Fire Extinguisher Series
  • Aerosol Fire Extinguisher Series
  • Automatic Fire Extinguisher Ball Series

این خاموش کننده ها دارای مزیت هایی هم چون واکنش سریع، هشدار اولیه و راندمان بالا برای خاموش کردن آتش می باشند.
این خاموش کننده ها می توانند به سرعت آتش کلاس A ،B ،C و کلاس E وسایل برقی را خاموش کنند. و برای مکانهایی طراحی شده که در دمای بالا به راحتی آتش می گیرند و مناسب برای انواع محفظه موتور خودرو، محفظه باتری و در زمینه های صنعت، کشاورزی، ساختمان و در مکان اتاق ژنراتورهای بدون مراقبت، جعبه توزیع، ایستگاه پایه ارتباطی، ایستگاه شارژ، ترانشه کابل، تونل ها، انبارها و بایگانی هایی که به تازگی ساخته، بازسازی و یا گسترش یافته اند.

مشخصات محصول:

_
      1. ایمنی و حفاظت از محیط زیست: پوسته ای که از طریق پردازش مدل های جهشی انجام می شود، غیر رسانا است به طوری که می تواند هنگام خاموش کردن آتش از تجهیزات برقی با ایمنی بیشتری در مکان هایی مانند جعبه توزیع محافظت کند.
      2. عملکرد کامل: شروع دستی، شروع خودکار، هشدار دمای بالا، بازخورد سیگنال. (برای رفع نیازهای مشتریان، این شرکت می تواند محصولاتی با عملکردهای مختلف با توجه به خواسته های مشتریان، مطابق با الزامات GB7258-2012 نیز تولید کند.)
      3. عملکرد قابل اعتماد: ضد آب، ضد رطوبت، ضد انجماد و ذخیره سازی بدون فشار.
        این خاموش کننده ساختار کاملاً ضد آب را اعمال می کند و هم چنین مشکل روشن نشدن به دلیل فرسایش کابل تشخیص دما که ناشی از لکه های روغن و آب است راحل می کند. در برابر لرزش مقاومت می کند و عمر طولانی دارد و با خاموش کننده ISO برای استاندارد ارتعاش موتور خودرو مطابقت دارد .
      4. هوشمندی: با ارتقا دادن سیستم کنترل استارت نیز این خاموش کننده می تواند به طور خودکار مشکلات زنگ، هشدار دمای بالا، شروع دستی، شروع خودکار وبازخورد، که بیشتر تکنولوژیکی و بشردوستانه است را تشخیص دهد.
_

CERTIFICATE

_